Oglądaj wideo z freedisc.pl bez reklam.


Ostatnim czasem zacząłem korzystać z usług pewnej strony, mianowicie freedisc.pl. Zaczęło mnie jednak frustrować oglądanie reklam przed obejrzeniem odcinka swojego ulubionego serialu czy filmu. Trochę poszperałem w kodzie strony i zobaczyłem ze jest na to proste obejście. Wziąłem się zatem do pracy i efektem 3 godzin jest prosta strona pod adresem  freedisc24.5v.pl Wystarczy podać ID video które chcemy obejrzeć w odpowiednie miejsce na stronie i kliknąć oglądaj. Zaimplementowałem także przeglądarkę w okienku popup za pomocą której przeglądamy serwis freedisc.pl a gdy znajdziemy interesujący materiał możemy przejść do serwisu i obejrzeć wideo bez reklam. Zapraszam, może się także komuś przyda.

Oglądaj wideo z freedisc.pl bez reklam. Oglądaj wideo z freedisc.pl bez reklam. Reviewed by Unknown on 14:23:00 Rating: 5

1 komentarz: